Mydin Mall, Ayer Keroh, Melaka

10 hb april lepas secara rasminye Mydin Mall kat MITC dibuka kepada orang ramai.. fuhhh.. 1st time tgk kete penuh depan Biotek.. selalu sunyi je jln tu.. tetibe jam plak aritu.. Aku tak terlibat menjoin majlis pembukaan Mydin tu.. tapi aku dgr ade gak member yg g sane sampai 2 kali round.. fuhhh.. mmg dahsyat.. Mula 10-12 april mmg Mydin Mall ni sale giler2.. tu yang ade sampai tak cukup round tu.. hehehe..

Selain sale yang giler2 same cm kegilaan org melaka bershopping, Mydin bersama-sama persatuan Beca offer naik Beca Free.. tapi bukan round2 melaka, Cuma dari Mydin sampai tempat parking je.. hehehe.. jgn mare..

Aku g ari kedua pembukaan Mydin ni iaitu ari sabtu.. terlanjur ade keje kat lab, aku pun singgah bawak mak aku.. plan nye nak round2 je.. sekali alamak.. tercapai plak 2 3 barang.. last2 amik troli.. hahaha.. terbang gak duit simpanan.. yang penting dapat beli kasut sport murah.. baru RM17.90.. sepesen ngan kak zurin.. kaler je lain.. (jangan mare ye kak zurin, hehehe)..

Rupenye kegilaan orang melaka dengan sale Mydin ni tak habis arini.. sampai ke ari Ahad, kawasan MITC yang selalu sunyi di hujung minggu kini terus berubah wajah..

Aku tak dapat bayangkan la kalau ari2 cmni.. mau stress aku nak pegi n balik keje.. kawasan MITC dh semakin sesak.. jgn nnt dlm MITC pun trafik jam.. warghhhhhh… tak sanggup eden..

0 comments: